سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و بر پلیدیى که در پارگین بود گذشت و فرمود : ] این چیزى است که بخیلان در آن بخل مى‏ورزیدند . [ و در روایت دیگرى است که فرمود : ] این چیزى است که دیروز بر سر آن همچشمى مى‏کردید . [نهج البلاغه]
 
شنبه 89 مهر 10 , ساعت 5:34 عصر
شنبه 89 مهر 10 , ساعت 5:32 عصر
شنبه 89 مهر 10 , ساعت 5:30 عصر
شنبه 89 مهر 10 , ساعت 5:7 عصر

بهترین تصاویردرwww.doste2.parsiblog.com

پژوهشگران می گویند نتایج تحقیقات نشان می دهد می توان با استفاده از آب میوه‌های قرمز دانه‌دار به خصوص انار موجب افزایش قدرت بدن در مبارزه با رشد سرطان سینه شد.

  مطالعات جدید نشان می‌دهد: مصرف میوه‌های قرمز رنگ از رشد سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کند . در این مطالعه زمانی که مصرف آب انار را ارزیابی کردند، مشخص شد: این ماده به دلیل وجود آنتی اکسیدان به مقدار زیاد می‌تواند به عنوان راهی برای مبارزه و جلوگیری از سرطان سینه باشد.

بیش از ?? درصد از همه موارد سرطان سینه با استروژن تغذیه می‌شوند و سالانه حدود ??? هزار زن در سراسر جهان جان خود را بدین طریق از دست می‌دهند.

بر این اساس محققان دانشگاه اوهایو.................

ادامه مطلب...

شنبه 89 مهر 10 , ساعت 5:5 عصر

بهترین تصاویردرwww.doste2.parsiblog.com

به گزارش ایرنا، این اتوبوس ایرانی به شماره پلاک شماره 36860 IR بامداد دوشنبه در کیلومتر 25 جاده شانلی عرفا به دیاربکر واژگون و سه تن از هموطنانمان کشته و بیش از 40 تن زخمی شدند.

یکی از مصدومان این حادثه "موسی عیسی زاده" بود که در جریان سانحه سر وی در بین گلگیر و لاستیک اتوبوس گیر کرده بود و مطبوعات ترکیه با انتشار این تصویر از آن به عنوان حادثه دلخراش یاد کرده بودند.

رسانه‌های ترکیه چهارشنبه در گزارشی از سلامتی این مسافر ایرانی نوشتند که:........

ادامه مطلب...

<   <<   6   7   8   9      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
سفارش تبلیغ
صبا ویژن